Gaudim dels espais per aprendre junts!
Una aula organitzada per espais
Ja fa uns anys
que vam optar per organitzar les aules del segon cicle d’infantil per espais
d’aprenentatge.
Aquesta
distribució ens permet que els nens durant el dia passin estones en els
diversos espais:
· espai
d’assemblea i conversa
· espai de joc simbòlic
· espai de
construccions
· espai de lògic-matemàtic
· espai de lecto-escriptura
Aquesta repartició de grups petits en espais permet a la mestra moure’s pels diferents espais, observar, oferir recursos i eines perquè funcionin autonomament i aturar-se allà on sigui més necessària el temps que sigui necessari.
L’inici de
trimestre també ha suposat trobar noves propostes en els espais de joc simbòlic
i nous materials en els espais de matemàtiques i lecto-escriptura. Sempre motiva
i il.lusiona trobar coses noves, com ho fa retrobar materials o propostes que
feia temps que no veies o tenies.
Veure’ls gaudir i
aprendre en el dia a dia a l’aula, és la prova més satisfactòria de que la
proposta i l’organització per espais és un éxit.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada